EKSTRA SÆK 

For de kommuner og renovationsselskaber, der vil gøre det enkelt og hurtigt for borgerne at købe en ekstra sæk, når behovet opstår, så tilbyder vi den digitale ekstra sæk løsning.

kode til ekstra affald.JPG
 

 

Ved at bruge vores digitale løsning kan borgerne undgå at skulle på genbrugspladsen for at købe ekstrasække eller at skulle bestille sækkemærker, som først skal leveres hjem med posten.

Løsningsindhold

Brugeren kan vælge at betale med:

  • Dankort eller MobilePay i webshop

  • Dankort eller MobilePay i App, f.eks. AffaldsApp

Uanset betalingsform, så modtager borgeren en kvittering med en unik 6-cifret kode, som sættes på en almindelig sæk. Sækken tages med ved næste normale afhentning. Skraldemanden har vha en responsiv website mulighed for at kontrollere kodens ægthed i forbindelse med afhentningen. 

Open Experience varetager ansvaret for hele proceduren, herunder aftale med Nets vedr. indløsningsaftalen, Quickpay vedr. betalingen og MobilePay, når det integreres i AffaldsApp.

Moduler

Web-løsningen indebærer, at brugeren kan betale med Dankort og/eller MobilePay. Dette foregår via en webshop, der implementeres på hjemmesiden. Brugeren kan i denne variant foretage køb af flere koder i samme transaktion.

I App-løsningen har brugeren også mulighed for at vælge mellem de to forskellige betalingsformer. Det sker direkte i AffaldsApp - hurtigt og enkelt.

Nettobeløbet for transaktionerne overføres til kommunen eller renovationsselskabet en gang om måneden.

Referencer

Web-løsningen er implementeret af: Kolding Kommune, Renosyd, Randers Kommune, Esbjerg Kommune, DIN Forsyning, Fredericia Kommune, Nordfyns Kommune, Revas og Frederikshavn Affald.

App-løsningen er implementeret af: Kolding Kommune, Renosyd, Randers Kommune, Revas, Thisted Kommune, Fredericia Kommune og Nordfyns Kommune. De har alle implementeret funktionen i deres version af AffaldsApp